Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Χρόνια Πολλά

Μεγάλο Σάββατο

Το Μεγάλο Σάββατο είναι αφιερωμένο στην Ταφή του Χριστού και στην Εις Άδου Κάθοδο.

Εικαστική έκθεση σχολείων δ/θμιας Εκπαίδευσης Α’ διεύθυνσης Αθήνας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων, στις 18 Απριλίου, η Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων στην Α΄ (διεύθυνση (/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας Λένα Μπενίση, καλεί τους μαθητές Γυμνασίων-Λυκείων, μέσω των καθηγητών τους, να συμμετάσχουν με ζωγραφικά έργα σε εικαστική έκθεση, η οποία θα πραγματοποιηθεί
σε χώρο του Πνευματικού Κέντρου του (Δήμου Αθηναίων, στις 4-8 Μαΐου 2011, ημέρες Τετάρτη έως Κυριακή.
Η θεματική της έκθεσης είναι
Η Αρχιτεκτονική Πολιτιστική μας Κληρονομιά. «Τα Μνημεία είναι γύρω μας».
Για περισσότερες πληροφορίες

3ο Διεθνές Νότιοευρωπαϊκό & Μεσογειακό Συνέδριο CiCe / CiCea

3ο Διεθνές Νότιοευρωπαϊκό & Μεσογειακό Συνέδριο CiCe / CiCea 
Πολιτειότητα και εκπαίδευση
Πανεπιστήμιο Πατρών 6-8 Μαΐου 2011
Πρόσκληση συμμετοχής Πολιτειότητα, Κουλτούρα και Ταυτότητα:
Κοινωνία Ενσωμάτωσης υπό κρίση
Ενότητες:
1. Πολιτειότητα, Κουλτούρα και Ταυτότητα
2. Πολιτειότητα, Κοινωνία Ενσωμάτωσης και Σχολείο
3. Πολυμορφία, Ενσωμάτωση και Κοινωνική Δικαιοσύνη
4. Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην εκπαίδευση για την πολιτειότητα
5. Καλές εκπαιδευτικές πρακτικές
6. Εκπαιδεύοντας εκπαιδευτές για την Πολιτειότητα

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Μεγάλη Παρασκευή

Η Μεγάλη Παρασκευή είναι αφιερωμένη στα Άγια Πάθη και στη Σταύρωση

Φεστιβάλ Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων 2011 ΕΛΕΥΣΙΝΑ

H Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής δια των Υπευθύνων Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Αγωγής Σταδιοδρομίας διοργανώνει κεντρική εκδήλωση παρουσίασης προγραμμάτων και δράσεων σχολικών δραστηριοτήτων του σχολικού έτους 2010-2011 (Φεστιβάλ Σχολικών Δραστηριοτήτων).
Στην εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011, πρωινές ώρες (10:00-13:00), στην Ελευσίνα, στο χώρο της Ελαιουργικής (Ιερά Οδός και Αφών Μουρίκη)
oι μαθητικές ομάδες θα παρουσιάσουν την εργασία τους με τη μορφή πόστερ όπου θα αποτυπώνεται συνοπτικά η υλοποίηση του προγράμματος με έμφαση στις δραστηριότητες και τις δράσεις που πραγματοποίησε η κάθε ομάδα. Παράλληλα, θα λαμβάνουν χώρα ποικίλου περιεχομένου και χαρακτήρα δρώμενα. Η εκδήλωση θα είναι ανοιχτή στο κοινό, σε μαθητικές ομάδες, εκπαιδευτικούς, γονείς. Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν Καθηγητές, μαθητές, καθώς και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των υπό την Εποπτεία τους σχολικών μονάδων.

Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της εκδήλωσης.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΥ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΥ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Προς τους γονείς των μαθητών του Σχολείου μας
Το Σχολείο μας σας προσκαλεί για την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011 και ώρα 17.30 στην εκδήλωση που διοργανώνουμε σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο της Α/βάθμιας Εκπ/σης κ. Κώστα Νάτση, στο χώρο του Σχολείου μας με θέμα:
«Σχολείο και οικογένεια... για ένα καλύτερο αύριο των παιδιών μας»
Θα μιλήσουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι:

Δημιουργία ιστοσελίδας για τις ανάγκες του πανελλήνιου μαθητικού διαγωνισμού με τίτλο: ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ «Τρέφομαι μεσογειακά, ζω καλύτερα

ΥΠΕΠΘ  α.π 37307/Γ7 /29-3-2011
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Τη δημιουργία ιστοσελίδας για τις ανάγκες του πανελλήνιου μαθητικού διαγωνισμού με τίτλο: «ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ» στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης www.i-create.gr .
Χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο
Για την κατασκευή της ιστοσελίδας «ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ» θα απασχοληθούν οι:
1. Έρρικα Παπαβενετίου, Ιατρός, γρ, Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας κ. Φ. Γεννηματά
2. Μπέττυ-Παναγιώτα Τσακαρέστου του Νικολάου, Δ/ντρια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης
ΥΠΔΒΜΘ, Επίκουρη καθηγήτρια Παντείου Πανεπιστημίου.
3. Σοφία Παπαδημητρίου

Η πρόληψη των κινδύνων από το διαδίκτυο. Σχολικός εκφοβισμός με τη χρήση των νέων τεχνολογιών

Ημερίδα με τίτλο «Η πρόληψη των κινδύνων από το διαδίκτυο. Σχολικός εκφοβισμός με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Cyberbullying)».

Οι υπεύθυνες Αγωγής Υγείας της Δ.Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τις αντίστοιχες υπεύθυνες της Δ.Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης οργανώνουν ημερίδα με θέμα: «Η πρόληψη των κινδύνων από το διαδίκτυο. Σχολικός εκφοβισμός με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Cyberbullying)», η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 4 Μαΐου 2011 ημέρα Τετάρτη, στο αμφιθέατρο

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Μεγάλη Πέμπτη

Η Μεγάλη Πέμπτη είναι αφιερωμένη στο Μυστικό Δείπνο, στην προσευχή στην Γεσθημανή, στην προδοσία του Ιούδα, στη σύλληψη του Ιησού, στην ανάκριση από τον Άννα, στην άρνηση του Πέτρου και στην καταδίκη του Χριστού από τον Καϊάφα.
Το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης τελείται η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου και στο τέλος οι πιστοί μεταλαμβάνουν της Αγίας Κοινωνίας, το απόγευμα προς βράδυ γίνεται η Ακολουθία των Αγίων και Αχράντων Παθών ή Δώδεκα Ευαγγελίων στην οποία αναγιγνώσκονται 12 περικοπές από τα 4 Ευαγγέλια, του Ματθαίου, του Μάρκου, του Λουκά και του Ιωάννη σχετικά με τα Άγια Πάθη του Χριστού από το Μυστικό Δείπνο μέχρι την Ταφή, παράλληλα γίνεται και η έξοδος του Τιμίου Σταυρού με τον Εσταυρωμένο από την Αγία Τράπεζα και η περιφορά του σε όλο το χώρο του ναού ενώ ψάλλεται το Σήμερον κρεμᾶται ἐπὶ ξύλου.







Ενημέρωση των σχολικών μονάδων για το δίκτυο AEC-NET

Σας γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο του Οργανισμού ASEF (Asia-Europe Foundation/www.asef.org) , λειτουργεί το δίκτυο των Εκπαιδευτικών της «Ευρωασιατικής Σχολικής Τάξης» (AEC-NET, Asia-Europe Classroom Net, http://www.aec.asef.org), το οποίο υποστηρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Το συγκεκριμένο δίκτυο έχει ως στόχο να συμβάλει στην ουσιαστικότερη επικοινωνία μεταξύ μαθητών και καθηγητών από 45 χώρες της Ευρώπης και Ασίας, μέλη του ASEF (Asia-Europe Foundation), μέσω πολυπολιτισμικών, διαθεματικών σχεδίων δράσης (projects). Η χώρα μας συμμετέχει ενεργά από το Σεπτέμβριο του 2005.
Οι δράσεις είναι ηλεκτρονικές συνεργασίες, διαρκούν συνήθως ένα έτος

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Αριθμός μαθητών ανά τμήμα

ΥΠΕΠΘ 14-03-2011  29188/Γ2 
Στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα προκύψουν από τις συγχωνεύσεις, για το σχολικό έτος 2011-2012, σας γνωρίζουμε ότι ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα θα έχει ως εξής:

• Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ο αριθμός των μαθητών θα είναι μέχρι είκοσι πέντε (25).

• Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ο αριθμός των μαθητών θα είναι μέχρι είκοσι πέντε (25) με προσαύξηση 10% .
Ολόκληρη η ανακοίνωση

Ο Μικρός Πρίγκιπας Ταξιδεύει

...Και εμείς ταξιδεύουμε???

Σημειολογία των διαταραχών αυτιστικού φάσματος Πάτρα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ σε χρειάζεται

Διαδραστική Έκθεση για το περιβάλλον
Σας ενημερώνουμε ότι στον εκθεσιακό χώρο της HELEXPO Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στο περίπτερο 2, θα λειτουργεί η έκθεση «ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ σε χρειάζεται…» από την εταιρεία ACTNOW, κατά το χρονικό διάστημα από 14-03-2011 έως 15-06-2011.
Η διαδραστική έκθεση «ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ σε χρειάζεται…» σχεδιάστηκε από το Μουσείο Επιστημών του Λονδίνου και συνδυάζει με ένα σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο τις νέες τεχνολογίες με την περιβαλλοντική αγωγή. Μελετά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των καθημερινών μας πράξεων και αποτελεί ισχυρό κίνητρο για μάθηση και διδασκαλία.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Η Μαρία Κάλλας και η Σκάλα του Μιλάνου" .

Σας ενημερώνουμε ότι στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσιάζεται από 9 Μαρτίου έως 8 Μαίου 2011 έκθεση για την Μαρία Κάλλας με τίτλο "Η Μαρία Κάλλας και η Σκάλα του Μιλάνου" .Για περισσότερες πληροφορίες:

19o Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

Το Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού διοργανώνεται για 19η συνεχή χρονιά στην πόλη της Κομοτηνής 20-20 Μαιου.από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Η διαχρονικότητα του Συνεδρίου και η αποτελεσματική οργάνωση και διεξαγωγή του από τους διδάσκοντες και το διοικητικό προσωπικό του Τμήματος κυρίως απορρέει από τους δυναμικούς του στόχους.
Το συνέδριο μπορούν να παρακολουθήσουν χωρίς δαπάνη για το δημόσιο καθηγητές ΠΕ11
Οι στόχοι του Συνεδρίου είναι πολυδιάστατοι και αφορούν στην: α) προβολή των ερευνητικών δραστηριοτήτων των σχετικών με τον αθλητισμό, β) παρουσίαση των νέων επιστημονικών επιτευγμάτων στο χώρο του αθλητισμού, της υγείας, της αποκατάστασης, της διδακτικής της φυσικής αγωγής, της αναψυχής και της οργάνωσης του αθλητισμού, γ) δημιουργία ευνοϊκών συνθηκών αλληλεπίδρασης, συζήτησης και κοινωνικοποίησης των συνέδρων ίδιων ή διαφορετικών θεματικών ενοτήτων, δ) διάδοση των επιστημονικών μεθόδων

Μ. Τετάρτη

 Η Μ. Τετάρτη είναι αφιερωμένη στην άλειψη του Κυρίου με μύρο από την γυναίκα και στην προδοσία του Ιούδα. Ξεκινώντας από τα παραδείγματα αυτά, ομολογούμε ότι "δεινόν η ραθυμία, μεγάλη η μετάνοια"[ Το απόγευμα της ημέρας αυτής τελείται η ακολουθία του Ευχελαίου

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Σχετικά με δημοσιεύματα για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρηκόων Αθήνας (Αμπελοκήπων

YΠΕΠΘ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Αττική διαθέτει τρία Ειδικά Δημοτικά Σχολεία Κωφών και Βαρηκόων: στην Αργυρούπολη, στους Αμπελοκήπους και στην Πεύκη.
Το Ειδικό Σχολείο Κωφών Φιλοθέης, που εδρεύει στην Πεύκη, έχει 30 μαθητές (δημοτικό-νηπιαγωγείο), 12 εκπαιδευτικούς και 6 άτομα ως Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.
Το Ειδικό Σχολείο Κωφών Αργυρούπολης έχει 47 μαθητές(δημοτικό-νηπιαγωγείο), 12 εκπαιδευτικούς, 7 άτομα ως Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό.
Το Ειδικό Σχολείο Κωφών που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του Ε.Ι.Κ

Εβδομάδα Comenius 2011

Συμμετοχή σχολείων από όλη την Ευρώπη στην "Εβδομάδα Comenius 2011"
H ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning, καλωσορίζει όλα τα σχολεία της χώρας στην ιστοσελίδα «Εβδομάδα Comenius 2011» http://www.comeniusweek.euκαι προτρέπει τα ελληνικά σχολεία που συμμετέχουν σε Σχολικές Συμπράξεις - Comenius ή/και σε Σχέδια eTwinning να διοργανώσουν, από τις 2 - 9 Μαΐου 2011, κάποιες από τις ακόλουθες δραστηριότητες:
-- Έκθεση τελικών προϊόντων, τα οποία έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής τους συνεργασίας, στον χώρο του σχολείου.

Σχετικά με τον υπολογισμό των κενών - ΟΛΜΕ

Α.Π.:2193 Κυρία Υφυπουργέ, Κύριε Γεν. Γραμματέα,
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διαμαρτύρεται για την εγκύκλιο, που έστειλε στις 14/4/2011 το μεσημέρι στις διευθύνσεις, ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΔΜΘ, καλώντας τις να αποστείλουν μέχρι τις 15/4/2011 (δηλ. ουσιαστικά μέσα σε λίγες ώρες!!) τους πίνακες κενών-πλεονασμάτων στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, για  να ξεκινήσει η διαδικασία των μεταθέσεων. Η εγκύκλιος αυτή, παραβιάζει τις προθεσμίες και τις προϋποθέσεις που με σαφήνεια καθορίζονται από το νόμο 3848/2010 άρθ.7, το ΠΔ 50/96 αρθ.4, ΠΔ1/ 2003 και το νόμο 2690/1999 άρθ.4 παρ.2,

Ετήσια Διάσκεψη eTwinning 2011

Οι νικητές των Ευρωπαϊκών βραβείων eTwinning βραβεύτηκαν στη Βουδαπέστη. Για πρώτη φορά στην ιστορία του eTwinning, η Ετήσια Διάσκεψη και η Κατασκήνωση, έγιναν ταυτόχρονα φέτος, στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, από τις 31 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου με συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών από 31 χώρες.
Οι μαθητές συμμετείχαν στην έναρξη και τη λήξη της Διάσκεψης και τις υπόλοιπες ώρες παρακολούθησαν εργαστήρια

Μεγάλη Τρίτη


Κατά την Αγία και Μεγάλη Τρίτη τελούμε την ανάμνηση της παραβολής των Δέκα Παρθένων , και την παραβολή των ταλάντων.Στον εσπερινό διαβάζεται και τροπάριο της ΚασσιανήςΟι παρθένες είναι οι ψυχές μας και η προμήθεια λαδιού για το λυχνάρι είναι ο επίγειος συνεχής αγώνας για να κάνουμε το θέλημα του Θεού, να κάνουμε έργα ευποιίας, να παραμερίζουμε από την ύπαρξή μας συνεχώς όλα εκείνα τα στοιχεία που είναι παρείσακτα στη φύση μας και αντιστρατεύονται την πνευματική μας πρόοδο και τελείωση. Το λυχνάρι είναι η παρρησία μας μπροστά στο Θεό.

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΕ Δράμας

Νικος Παπάζογλου

OXI στα Πυρηνικά Εργοστάσια Ακούγιου & Σινώπης (Τουρκία) ! -Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Ψηφίστε εδώ : http://petition.aegean.gr/stopnuclearplants/gr/index.php

OXI στην Ανέγερση Πυρηνικών Εργοστασίων στο Ακούγιου και στη Σινώπη (Τουρκία)
Πρόσφατα η Τουρκική κυβέρνηση ανακοίνωσε την απόφαση ανέγερσης δυο πυρηνικών εργοστασίων στην περιοχή του Ακούγιου (Μυρσίνη) και στη Σινώπη της Μαύρης Θάλασσας, απόφαση εξαιρετικά επικίνδυνη για την ευρύτερη περιοχή του Αιγαίου, λαμβανομένων υπόψη τόσο της σεισμικότητας της περιοχής όσο και των πλούσιων πολιτισμικών χαρακτηριστικών της. Άλλωστε τρανή απόδειξη της επικινδυνότητας της χρήσης πυρηνικής ενέργειας αποτελεί το πρόσφατο ατύχημα του πυρηνικού εργοστασίου της Φουκουσίμα, στην Ιαπωνία.
Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου αφουγκραζόμενο τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες των κατοίκων της ευαίσθητης περιοχής,

Μεγάλη Δευτέρα

Στον όρθρο διαβάζεται από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου (21, 18- 43) η ιστορία της «ξηρανθείσας συκής». Η συκιά εδώ είναι το σύμβολο του κόσμου που δημιουργήθηκε από τον Θεό να φέρει πνευματικούς καρπούς και απέτυχε ν’ ανταποκριθεί στο Δημιουργό του.

Θέλετε Αζόρες για Θερινές Σπουδές?

Θερινό Σεμινάριο Πανεπιστημίων Αζορών αναφορικά με την κλιματική αλλαγή, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και αειφόρο ανάπτυξη (18-28/7/2011)»
Το Πανεπιστήμιο Αζορών διοργανώνει θερινό σεμινάριο, αναφορικά με την κλιματική αλλαγή, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και αειφόρο ανάπτυξη, που θα πραγματοποιηθεί από 18-28 Ιουλίου 2011 στο Πανεπιστήμιο των Αζορών, στην Ponta Delgada, του νήσου Sao Miguel της Πορτογαλίας.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές και επιστήμονες, μηχανικούς, οικονομολόγους, διοίκησης επιχειρήσεων, γεωπόνους, συγκοινωνιολόγους, δημοσιογράφους, ειδικούς των επιστημών περιβάλλοντος που απασχολούνται στους τομείς ενέργειας, μεταφορών, πετρελαιοειδών και φυσικού αερίου, γεωργίας και δασοπονίας.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αίτησης: της 17 Ιουνίου 2011.

Οδηγία για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας»

18-04-11
Μετά από σχετική εισήγηση του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (αρ. πρωτ. 3011/06-04-2011), σας αποστέλλουμε την παρακάτω οδηγία για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» που έχει ως εξής:
«…Επισημαίνεται ένα τυπογραφικό λάθος στο βιβλίο του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος της Γ΄ Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου και της Δ΄ Εσπερινού Γενικού Λυκείου «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας».
Πιο συγκεκριμένα, στη σελ. 85

Οδηγία για το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

18-04-11
Μετά από σχετική εισήγηση του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Πράξη 6/2011), σας αποστέλλουμε την παρακάτω οδηγία για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2010-2011, που έχει ως εξής:
«1.- Η χρήση λογικών τελεστών εισάγεται στο κεφάλαιο 8 «Επιλογή και Επανάληψη» του βιβλίου μαθητή προκειμένου να αξιοποιηθούν στη σύνταξη των δομών επιλογής και επανάληψης. Στους δε διδακτικούς στόχους του εν λόγω κεφαλαίου αναφέρεται ότι ο μαθητής είναι σε θέση «Να σχηματίζει λογικές εκφράσεις, απλές και σύνθετες».
2. -Στη σελίδα 166

Κάλαντα του Λαζάρου απο το ΔΣ Ημεροβιγλίoυ

Απο το υπό κατάργηση Δημοτικό σχολείο Ημεροβιγλίου
Κάλαντα του Λαζάρου
" Ήρθ' ο Λάζαρος ήρθαν τα βάγιαΉρθ' η Κυριακή που τρώνε ψάριαΝα κοπιάσουμε στην εκκλησία Για ν΄ ακούσουμε χρυσά βιβλία. Βγάτε σας παρακαλούμε Για να σας διηγηθούμε Για να μάθετε τι εγίνειΣήμερα στην Παλαιστίνη.Σήμερα έρχετ' ο Χριστός μας Ο επουράνιος θεός μας Εις την πόλη ΒηθανίαΜάρθα κλαίει και Μαρία.Λάζαρον τον αδελφόν τους  Και πολύ αγαπητόν τους Τρεις ημέρες τον θρηνούσαν Και τον ιρολογούσαν.

Ανέκδοτο

Ένας πατέρας περνώντας από τη κρεβατοκάμαρα του γιου του έμεινε κατάπληκτος όταν είδε το κρεβάτι του ωραία στρωμένο και όλα τακτοποιημένα και καθαρά. Μετά είδε ένα φάκελο τοποθετημένο σε περίβλεπτη θέση στο μαξιλάρι. Όνομα παραλήπτη "Μπαμπάς". Με το χειρότερο προαίσθημα, άνοιξε το φάκελο και διάβασε το γράμμα με τρεμάμενα χέρια:
"Αγαπημένε μου πατέρα,
Με μεγάλη μου λύπη και θλίψη σου γράφω, γιατί κλέφτηκα με την καινούργια μου φιλενάδα και ήθελα έτσι να αποφύγω τη σύγκρουση με εσένα και τη μαμά. Έχω βρει το πραγματικό πάθος με την Μαριάνα και είναι τόσο συμπαθητική. Ήξερα ότι δεν θα την εγκρίνατε εξαιτίας των σκουλαρικιών στη μύτη

Βιωματική προσέγγιση του εκφοβισμού στο σχολείο -Χιος

Βιωματική προσέγγιση του εκφοβισμού στο σχολείο
Στις 7/5/2011 10.00-13.00  4ο Γυμνάσιο Χίου
Φορέας : Κέντρο Παιδιού & Εφήβου Πρόνοια


ΟΙΕΛΕ - Δεν κλήθηκαν να καταθέσουν τις απόψεις τους οι θεσμικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών

Αθήνα, 14/4/2011  Αρ. Πρωτ.: 21224
ΠΡΟΣ: Την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής δια της Προέδρου της 
Κυρία Πρόεδρε,
Με κατάπληξη διαπιστώσαμε από τα πρακτικά της Επιτροπής σας της 13-4-2011 ότι δεν κλήθηκαν να καταθέσουν τις απόψεις τους οι θεσμικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου για τη συγχώνευση των εκπαιδευτικών οργανισμών στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, για το ΙΤΥΕ «Διόφαντος» και για τα Πειραματικά Σχολεία, παρά την άμεση διασύνδεσή τους με τους υπό νομοθέτηση θεσμούς και παρά την επισήμανση των μελών της επιτροπής σας κ.κ. Κουράκη και Δημαρά για το αδόκιμο, ίσως και πρωτοφανές, της απουσίας τους.
Κατά την άποψή μας ο αποκλεισμός των εκπαιδευτικών από την επιτροπή σας δεν θα διευκολύνει, αντιθέτως θα βλάψει το έργο της και θα της στερήσει

Καταφύγιο Οίτη Βρύζες Φωκίδα 18-4-2011

Σήμερα

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Σχετικά με αναρτήσεις στο διαδίκτυο που αφορούν συνενώσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις σχολικών μονάδων Δελτίο Τύπου

 Σχετικά με αναρτήσεις στο διαδίκτυο που αφορούν συνενώσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις σχολικών μονάδων διευκρινίζουμε:
Το τελικό σχέδιο για τις συνενώσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις σχολικών μονάδων θα ανακοινωθεί επίσημα και αποκλειστικά από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, όταν υπογραφεί η σχετική υπουργική απόφαση.

Από το Γραφείο Τύπου ΥΠΕΠΘ

Η θέση της ΟΛΜΕ για τα Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία και το σχετικό νομοσχέδιο

Κυρία Υπουργέ, Κυρία Υφυπουργέ,
Εκτιμούμε ότι είναι αναγκαία η αξιολόγηση, η αναβάθμιση και η ουσιαστική βελτίωση του θεσμού των πειραματικών σχολείων που λειτουργούν με βάση το θεσμικό πλαίσιο του νόμου 1566/85. Επειδή η μέχρι τώρα λειτουργία των πειραματικών σχολείων δεν ανταποκρίθηκε στους στόχους του ιδρυτικού νόμου 1566/85, είναι απαραίτητο να ανασυγκροτηθούν τα πειραματικά σχολεία, συνδέοντάς τα με τα πανεπιστήμια, ούτως ώστε να ανταποκριθούν στις σημερινές ανάγκες της εκπαίδευσης, της έρευνας, της πειραματικής εφαρμογής και των καινοτόμων δράσεων. Σχετικά με το ν/σχπου προωθείται έχουμε τις εξής παρατηρήσεις:
1. Με το νομοσχέδιο επιχειρείται η αναβίωση του θεσμού των προτύπων, 25 περίπου χρόνια μετά από την κατάργησή του.