Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Που ανήκουμε Τελικά?Πρωτοβάθμια η Δευτεροβάθμια?

Σε αυτή τον σχολική χρονιά υπήρχαν πολλοί σύνάδελφοι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας που διατέθηκαν στην Πρωτοβάθμια.
Κανείς δεν γνωρίζει να πεί σε ποιά δ/ση ανήκουν.
Ο Δ/ντής Δευτεροβάθμιας για κάθε θέμα, μας δείχνει την Πρωτοβάθμια ενώ η Πρωτοβάθμια φυσικά μας ανακοινώνει οτι ανήκουμε Δευτεροβάθμια. Ακόμα και οι ΕΛΜΕ της χώρας δεν γνώριζαν αν έπρεπε να μας εκπροσωπήσουν .... Η ΟΛΜΕ εβαλε πρόσφατα ( 2,5 μήνες μετά την έναρξη της σχ..χρονιάς) οδηγίες για το πού ανήκουμε.
 http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/eggrafiseELME29112010.pdf
Το ωράριό μας απο 21-19-19-18-16 έγινε αρχικά 24 ώρες και στην συνέχεια "τα βρήκαν" στις 21 ώρες......
Δεν γνωρίζουμε σε ποιά Δ/ση ανήκουμε, δεν γνωρίζουμε το εργασιακό μας καθεστώς, ουτε και εάν ανήκουμε σε ΕΛΜΕ ............

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Πληρωμή υπερωριών

Οι υπερωρίες δεν διαγράφονται παρά μόνο όταν περάσει η πεντετία...

ΤΠΕ χωρίς Υπολογιστές

Φέτος , όπως πολλοί άλλοι καθηγητές πληροφορικής μετακινήθηκα ξαφνικά σε Δημοτικό να διδάξω πληροφορική. Ομως
α)οπως διαπίστωσα σε πολλά δημοτικά δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου υπολογιστές...
β)το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού είναι 12 ολοκληρες σελίδες για όλες τις τάξεις του δημοτικού.
γ) το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει την μή χρηση Η/Υ!!!!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ .Υποστιρίζει οτι το μαθημα μπορει να γινει με ένα laptop !!!!!!!!!!
δ) τα προτεινόμενα παιδαγωγικά λογισμικά αφορούν άλλα μαθήματα όπως (γλώσσα , μαθηματικά γεωγραφία κλπ) .........ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ......
ΣΟΣ


Αξιοκρατική Αξιολόγηση Μαθητών Σε Μονόωρο Μάθημα

Διδάσκω μονόωρο μάθημα σε Γυμνάσιο.Φέτος μια οι καταλήψεις μια οι εκλογές μια οι εκδρομές δεν έχω καταφέρει να κάνω παρά μόνο 4-5 μαθήματα και ένα διαγώνισμα .Καλούμαι τώρα να βαθμολογήσω αυτούς τους μαθητές.Πόσο αξιοκρατικά μπορώ να τα βαθμολογήσω? Μηπως θα έπρεπε η βαθμολόγηση - αξιολόγηση να γίνεται εφόσον εχουν διδαχθεί τουλάχιστον 10 μαθήματα? Ετσι δεν θα τρελάνουμε τους μαθητές και την οικογένοιά τους ,με τα διαγωνίσματα να πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-2 εβδομάδων.  

Ο νομος της ελξης

Ο δάσκαλος μιλάει στην για το νόμο της έλξης.
- Ο Ισαάκ Νεύτωνας, εξηγεί, καθόταν κάτω από μια μηλιά. Ένα μήλο έπεσε στο κεφάλι του και από μια απλή παρατήρηση, ο Νεύτωνας ανακάλυψε το νόμο της παγκόσμιας έλξης. Δεν είναι καταπληκτικό?
- Μμ, ναι παρατηρεί πολύ λογικά ο Μπάμπης, μα αν καθόταν στο σχολείο διαβάζοντας βιβλία, δε θα 'χε ανακαλύψει τίποτα.

OIKIΠΑ - μην πετατε τα βιβλια...

Ενα βιβλίο έχει πάντα αξία, ας είναι παλιό και διαβασμένο.
Πρωτοβουλία για τη συγκέντρωση βιβλίων με σκοπό την επαναχρησιμοποίησή τους ανέλαβε η Οικολογική Κίνηση Πάτρας (ΟΙΚΙΠΑ). Αν λοιπόν έχετε στο σπίτι βιβλία σε καλή κατάσταση, που θέλετε να «ξεφορτωθείτε» επειδή τα έχετε διαβάσει, ή σας περισσεύουν ή …δεν έχετε πια πού να τα βολέψετε, φέρτε τα σε μας. Αναλαμβάνουμε να τα προωθήσουμε σε βιβλιοθήκες σχολείων, πολιτιστικών συλλόγων ή και των φυλακών της περιοχής μας!
Περισσοτερα 
http://www.oikipa.gr/index/index.php?option=com_content&task=view&id=864&Itemid=78

ΑΘΗΝΑ ΡΩΜΗ ΧΑΝΙΑ ΠΙΖΑ