

Στόχος της δι-ημερίδας είναι να παρουσιάσει (α) μια διευρυμένη θεώρηση του σχολείου ως κοινότητας γραμματισμού καθώς και (β) να καταδείξει, μέσα από αναλύσεις γλωσσικού υλικού σε διάφορες σχολικές κοινότητες, τον τρόπο με τον οποίο η γλώσσα και η αλληλεπίδραση εκπαιδευτικού – μαθητών-τριών συμβάλλουν στο να κατασκευαστούν πλαίσια επικοινωνίας, μαθησιακές κοινότητες αλλά και να αποκλειστούν κάποιοι/-ες μαθητές/-τριες από τη μαθησιακή διαδικασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου