Παραδοσιακοί οικισμοί, κτίσματα - βιώσιμη ανάπτυξη
Παρασκευή 6 /5/2011 (απόγευμα)
16:30 : Εγγραφές - παραλαβή φακέλου
17:00 – 17:30 :Μ. Νικολάου Ενημέρωση για το ΚΠΕ Φιλιατών και τα προγράμματα του
17:30 – 18:45 : Γ. Παπαηλίας « Άξονες 3-4 (ΟΠΑΑΧ και LEADER) του προγράμματος
αγροτικής
ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013»
18:45 – 19:15 :Β. Κασκάνης «Ισχύουσα νομοθεσία προστασίας διατηρητέων μνημείων»
19:15 – 19:45 :Διάλειμμα
19:45 - 20:15: Α. Λύτρα «Τα διατηρητέα εκπαιδευτικά κτίρια θεσπρωτίας. Παρουσίαση-
προσέγγιση
και τρόποι ανάδειξης».
20:15 – 20:45:Δ. Κουνάβος «Η υδροκίνηση στην Ήπειρο. Το παράδειγμα του νερόμυλου στο
Σιστρούνι, Λάκκας Σουλίου»
Σαββάτο 7/5/2011 (πρωί)
09:00 - 09:45 : Ε. Γαβρά – Δ. Βιτούλα «Από την διερεύνηση της παράδοσης, στην ανάδειξη
του
χαρακτήρα του τόπου».
09:45 – 10:00 :Καφές – πρόγευμα
10:00 - 10:15 : Μετάβαση με το λεωφορείο στο Φοινίκι
10:15 – 11:00: Περιήγηση στο χωριό, βιωματική προσέγγιση του θέματος.
11:00 – 12:00:Λαογραφικό μουσείο Φοινικίου
12:00 – 13:00:Συζήτηση στο μεσοχώρι, ανάπτυξη απόψεων – ιδεών σχετικά με την βιώσιμη
ανάπτυξη του τόπου
13:00 :Επιστροφή
13:30 – 14:30: Μετάβαση στους Φιλιάτες για γεύμα.
Σαββάτο 7/5/2011 (απόγευμα):
17:00-17:30 : Αναχώρηση από το ξενοδοχείο , άφιξη Δάφνη .
17:30-18:30 : Νεροτριβές Μπαλαούρα.
18:30-19:45 : Μονοπάτι Λάγγαρη .
19:45-20:15 :Περιήγηση Κεραμίτσα.
20:15 :Δείπνο.
Κυριακή 8/5/2011 (πρωϊ)
09:00-10:30 : Ε.Μαρκατσέλης :Δομή και λειτουργία του ΚΠΕ. Σχεδιασμός-υλοποίηση
προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε Α/θμια- Β/θμια.
10:30 : Αναχώρηση για Λιόψη .
11:00-11:30 :Οικολογική περιήγηση στη Λιόψη – Βλέπω,Παρατηρώ,Σχολιάζω.
11:45-13:00 : Παλιά Σαγιάδα – ιστορική αναδρομή της περιοχής – αναφορά σε θέματα
οικολογικά , περιβαλλοντικά , αειφορίας , βιώσιμης ανάπτυξης , συζήτηση.
13:30 : γεύμα
Ο προβλεπόμενος αριθμός συμμετεχόντων εκπαιδευτικών 38(2 πρωτοβάθμιας και 2 δευτεροβάθμιας από κάθε νομό εμβέλειας) και ενηλίκων αρμοδίων σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης ( μικρής κλίμακας Ο.Τ.Α. δημοτικά διαμερίσματα ) 40 άτομα.
Το ΚΠΕ Φιλιατών θα καλύψει από το τεχνικό του δελτίο: -Τη διαμονή και διατροφή όλων των εισηγητών και των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών.
-Τα έξοδα μετακίνησης και ωριαίας αποζημίωσης των εισηγητών.
-Καθώς και τα υπόλοιπα έξοδα του σεμιναρίου (αναλώσιμα υλικά, εκπαιδευτικό υλικό).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρασκευή 6 /5/2011 (απόγευμα)
16:30 : Εγγραφές - παραλαβή φακέλου
17:00 – 17:30 :Μ. Νικολάου Ενημέρωση για το ΚΠΕ Φιλιατών και τα προγράμματα του
17:30 – 18:45 : Γ. Παπαηλίας « Άξονες 3-4 (ΟΠΑΑΧ και LEADER) του προγράμματος
αγροτικής
ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013»
18:45 – 19:15 :Β. Κασκάνης «Ισχύουσα νομοθεσία προστασίας διατηρητέων μνημείων»
19:15 – 19:45 :Διάλειμμα
19:45 - 20:15: Α. Λύτρα «Τα διατηρητέα εκπαιδευτικά κτίρια θεσπρωτίας. Παρουσίαση-
προσέγγιση
και τρόποι ανάδειξης».
20:15 – 20:45:Δ. Κουνάβος «Η υδροκίνηση στην Ήπειρο. Το παράδειγμα του νερόμυλου στο
Σιστρούνι, Λάκκας Σουλίου»
Σαββάτο 7/5/2011 (πρωί)
09:00 - 09:45 : Ε. Γαβρά – Δ. Βιτούλα «Από την διερεύνηση της παράδοσης, στην ανάδειξη
του
χαρακτήρα του τόπου».
09:45 – 10:00 :Καφές – πρόγευμα
10:00 - 10:15 : Μετάβαση με το λεωφορείο στο Φοινίκι
10:15 – 11:00: Περιήγηση στο χωριό, βιωματική προσέγγιση του θέματος.
11:00 – 12:00:Λαογραφικό μουσείο Φοινικίου
12:00 – 13:00:Συζήτηση στο μεσοχώρι, ανάπτυξη απόψεων – ιδεών σχετικά με την βιώσιμη
ανάπτυξη του τόπου
13:00 :Επιστροφή
13:30 – 14:30: Μετάβαση στους Φιλιάτες για γεύμα.
Σαββάτο 7/5/2011 (απόγευμα):
17:00-17:30 : Αναχώρηση από το ξενοδοχείο , άφιξη Δάφνη .
17:30-18:30 : Νεροτριβές Μπαλαούρα.
18:30-19:45 : Μονοπάτι Λάγγαρη .
19:45-20:15 :Περιήγηση Κεραμίτσα.
20:15 :Δείπνο.
Κυριακή 8/5/2011 (πρωϊ)
09:00-10:30 : Ε.Μαρκατσέλης :Δομή και λειτουργία του ΚΠΕ. Σχεδιασμός-υλοποίηση
προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε Α/θμια- Β/θμια.
10:30 : Αναχώρηση για Λιόψη .
11:00-11:30 :Οικολογική περιήγηση στη Λιόψη – Βλέπω,Παρατηρώ,Σχολιάζω.
11:45-13:00 : Παλιά Σαγιάδα – ιστορική αναδρομή της περιοχής – αναφορά σε θέματα
οικολογικά , περιβαλλοντικά , αειφορίας , βιώσιμης ανάπτυξης , συζήτηση.
13:30 : γεύμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου