- Επισημαίνει ότι πρέπει να διατηρηθεί ο δημόσιος ακαδημαϊκός χαρακτήρας της παρεχόμενης μετεκπαίδευσης στα Διδασκαλεία και η διάρκεια των σπουδών, την ευθύνη των οποίων εξακολουθούν να έχουν τα Παιδαγωγικά Τμήματα ως Πανεπιστημιακοί φορείς έρευνας και διδασκαλίας.
- Τάσσεται υπέρ της αναμόρφωσης των προγραμμάτων σπουδών των Διδασκαλείων, έτσι ώστε να παρέχεται μετεκπαίδευση υψηλής ποιότητας στους εκπαιδευτικούς, που θα ανταποκρίνεται επαρκώς στη σύγχρονη πραγματικότητα του δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείου και στις απαιτήσεις της ελληνικής κοινωνίας.
-Προτείνει τη διεύρυνση του ρόλου των Διδασκαλείων ώστε αυτά λόγω εμπειρίας να διοργανώνουν βραχύχρονα προγράμματα εξειδίκευσης και στοχευμένης επιμόρφωσης.
--Ζητά να διεξαχθούν το συντομότερο δυνατόν οι εξετάσεις εισαγωγής εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα Διδασκαλεία, έστω και με μειωμένο αριθμό εισακτέων.
Τονίζει ότι με τις ισχύουσες αμοιβές των διδασκόντων και την έλλειψη μόνιμης γραμματειακής υποστήριξης τα Διδασκαλεία αδυνατούν να λειτουργήσουν ομαλά.
Αποστέλλει το παρόν ψήφισμα στην Ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ, στη ΔΟΕ, στα άλλα Παιδαγωγικά Τμήματα και στον Τύπο.
Αθήνα 17 Φεβρουαρίου 2011
Η Γενική Συνέλευση του Παιδαγωγικού Τμήματος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου